Algemene voorwaarden
- Bij de reparatie wordt uitgegaan van de klacht (en) zoals door de klant zijn omschreven. Indien geen of geen duidelijke omschrijving van de klacht(en) aanwezig is, worden door de Reparateur geconstateerde gebreken hersteld.
- Indien Klant niet akkoord gaat met de prijsopgave dan is Reparateur gerechtigd het product tegen onderzoekskosten aan Klant te retourneren, of de hierdoor ontstane onderzoek kosten in rekening te brengen.
- Het niet binnen 30 dagen na aanlevering reageren door Klant op de gemaakte prijsopgave of reparatie kan door Reparateur worden gezien als het doen van afstand van het recht op het product, hierna vervalt ook het aanbod van de prijsopgave.
- Als door Reparateur geconstateerd wordt dat het product onherstelbaar is beschadigd dan is Reparateur gerechtigd het product tegen onderzoekskosten aan Klant te retourneren, dan het product te ontzorgen indien gewenst.
- Klant kan kosteloos afstand doen van zijn recht op het product. Reparateur zal dan, zonder verdere kosten voor Klant, zorgdragen voor milieuvriendelijke verwerking van het product.
- Er wordt bij de reparatie gebruik gemaakt van nieuwe onderdelen, alternatieve onderdelen, of ruilonderdelen, naarmate van de wens van de klant of de beschikbaarheid en levensduur word hier vooraf over gecommuniceerd.
- Reparateur is niet verantwoordelijk voor de schade aan de apparatuur voortkomend uit overmacht situaties zoals brand, overstroming, noodweer, aardbeving, inbraak, lekkage, transport, of schade ontstaan tijdens reparatie werkzaamheden.